Mijn eerste reis - Reisverslagen van Liza Ophof - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Liza Ophof - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Surinameeeee!

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2015

Laatste blog, Su ik zal je nooit vergeten

22 December 2014

Laatste maar mooiste trip; Raleighvallen

17 December 2014

Dolfijnen, kaaimannen en de laatste stagedagen

08 December 2014

Zip-line, kinderdag en partybus!

28 November 2014

Trip Danta Bai!
Liza

Hallo allemaal! Welkom op mijn blog over mijn reis in Suriname. Vanaf zondag 24 augustus verblijf ik samen met Yara en Zoë in het mooie Suriname. Ik volg de opleiding onderwijsassistent en ga stage lopen op een school voor speciaal onderwijs. Ik hoop dat ik jullie via deze weg een beetje op de hoogte kan houden van alles wat ik hier zal meemaken. Groetjes!

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16470

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 03 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: